iidaoeelin

Alla inlägg under oktober 2010

Av IIDA Eelin - 23 oktober 2010 15:24

OKEJ..

Jag vet inte vad jag ska hitta på, jag ska nog göra etr blogginlägg på misswonken :p



www.misswonk.blogg.se


Okej .. jag vet inte vad jag ska skriva .. Lägger upp en favoritlåt sålänge, bara .. AJA TACK OCH HEJ .

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10dagar kvar till USA.. 

Av IIDA Eelin - 16 oktober 2010 16:17

Usch, försökt typ 30 ggr men funkar ju f*n inte ? -.-' buu för den sidan..

jaja, jag får väl fortsätta försöka tills det går!

ska kolla om någon social människa kan va nu, så byyyee ;D

  

Av IIDA Eelin - 16 oktober 2010 13:41

Hey !

Jag tänkte ta lite Hiss och Diss ((:


  



 

Hiss   

1. Nirvana!

2. Sovmorgon.

3. Kompisar ((:

4. Hårdrock!

5. Chocklad  xD :D

 

Diss   

1. När man behöver några jävla program för att kunna, spela t.ex?

2. När ingen är social :(

3. Myggbett -.-'

4. När man får ont i ryggen, eller får träningsverk i hela kroppen :C

5. När man tvingas städa sitt rum :/ :@

 

 

Okej. Det är mina hiss och diss iallafall.

Det LÄR komma fler gånger, :D

 

Bloggar senare!

 

 

 

HA DET KING, TJINGELING!

  

Av IIDA Eelin - 15 oktober 2010 14:21

   Sho,

Jag drar lite dagen, sen kanske lite bilder, och sen blir det nog lite dagens låt och sådär :D

 

 

Dagen:

Börja med skolan, och det är som vanligt -.-' EW..

Sen åt vi mat, blev nån äcklig mousakka *stavning* och det var typ rå potatis i :S

Usch och fy.. Sen hem, det vart skönt.

Nu sitter jag och är allmänt social på msn . :D

Musik också, allt från Electric Six till Blowsight ;D

Okej, bilder? Mm, tar 1  xD , en nyredigerad ego-pic.. :)  

 

 

MITT NAMN , OMG.. " Anonym ".. Står inge okej ? :O

 

 

Dagens låt:

Sean Banan - skaka rumpa  :>:>   

 

 

puss, från...

 


Av IIDA Eelin - 14 oktober 2010 20:48

Ojoj, vad ska jag skriva dååå ?


hm, sitter och muckar med folk på bdb, rrroooolllliiiigtt :D


soiida@live.se < ADDA NU


jaja, ska typ göra läxor nu .. blää, fiiifaan!


  

Av IIDA Eelin - 14 oktober 2010 20:23

Hejsan, ^^

Kom hem för typ en kvart sen ifrån IIda ;)

Sen äta pizza :>  * rap* 

Nu rapte jag .. ;>


Sitter nu och chattar med folk på msn, typ, Samir  xD

Mohahahahahaha , ! ;D


Jadu.. Jag tänkte ta lite bilder som kan visa mitt utseende mera, .. Ööh..



  

Secksiga vi ;D



  



  





ALLA KOMMENTERAR!

 

 

      

Av IIDA Eelin - 14 oktober 2010 19:05

chacha ;)


nu sitter vi och väntar på att våra Siimii på BDB ska ta slut, så vi kan ladda upp nytt igen :>

 

IIDAS BDB: soida

EELINS BDB: TakeU2AGayBar

 

VÅRAN: iida0eelin

 

 

BEVAKA/KOMMENTERA/BLI VÄN elleh nått ;)

powahh ! :D

 

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Toarullarna är tillbaka i stan! Hetare än vanligt ;);)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards